Klachten
Op deze pagina vindt u informatie over onze klachtenregeling en geschillencommissie. Het is belangrijk dat onze cliënten op de hoogte zijn van hun rechten en plichten met betrekking tot de zorg die wij leveren en hoe zij eventuele klachten kunnen indienen.

Klachtenregeling
Wij streven ernaar om de beste zorg en ondersteuning te bieden aan onze cliënten. Mocht er echter iets misgaan of heeft u een klacht, dan staan wij klaar om naar uw feedback te luisteren en samen tot een passende oplossing te komen.

Geschillencommissie
Indien een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u een beroep doen op onze geschillencommissie. Deze onafhankelijke instantie zal de klacht zorgvuldig onderzoeken en een bindende uitspraak doen.

Rechten en plichten
Als cliënt heeft u bepaalde rechten en plichten met betrekking tot de zorg die wij leveren. Wij informeren u graag over wat u kunt verwachten en hoe u aanspraak kunt maken op deze rechten.
Stroomschema WKKGZ
Stroomschema WMO
Heeft u een klacht of wilt u meer informatie?
Neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail. Ons team staat klaar om u te helpen.